ИСТОРИЯ

ИСТОРИЯ НА КОМПАНИЯТА

През 1997 година младият предприемач Алексей Нечаев създава първата в историята на Русия козметична компания за «директни продажби», която се казваше «Руската линия». Той разбира за гениалната разработка на съветските учени - емулсия на перфлуорвъглерод, способна да улавя кислород от въздуха и да го доставя в дълбоките слоеве на кожата, благодарение на което клетките на кожата се подмладяват. Той придобива патента за използването на този уникален кислороден комплекс в козметиката и от този момент започва историята на успеха!

През 1998 се появява първата в Русия серия кислородна козметика.

През 2001 година «Руската линия» бива преименувана във Faberlic. Главна
фаберлик -серия кислородна козметика
мисия на компанията става не само създаването на качествена козметична продукция, достъпна за милиони потребители, но и способстването за реализацията на тези, които искат да построят собствен бизнес в директни продажби. За по-малко от 5 години възхитените почитателки на продукцията са станали повече от 5 милиона жени из цяла Русия и в други държави. Всички те се доверяват на качеството на козметиката и професионалните съвети на консултантите на компания Faberlic!

Към 2005 година ние успяхме да постигнем много: станахме международна компания (представителства в Русия и 15 близки и далечни държави), приехме огромно количество консултанти, превърнахме се в една от най-динамично развиващите се световни козметични компании, заемайки 87 място в рейтинга на стоте най-големи световни парфюмено-козметични компании WWD Beauty Report International.

През 2007 година Faberlic навърши 10 години! Това е много - от гледната точка на съвременната история и е малко - ако погледнем в бъдещето. Като резултат от съвместната работа на лабораториите на  Faberlic и японските лаборатории Nikko-Chemical, световен производител на козметични съставки, е открита новата формула на кислородния комплекс — «Двойно дихание» — Novaftem-O2. Вече може уверено да твърдим: ние се научихме да управляваме процеса на микроциркулацията в кожата!

 формула Rala (натурална R-алфа — липоевая киселина), която въплъщават в средствата за антивъзрастова кислородна козметика Rala. През същата година биват получени 2 нови патента за използването на  Rala в козметиката. Само за една година са пуснати 60 нови продукта Faberlic. Компанията се изкачва на 86 място в рейтинга за стоте най-големи световни парфюмено-козметични компании (WWD Beauty Report International).
През 2008 година ЦНТР Faberlic съвместно с катедрата по Клетъчна биология и хистология на МГУ откриват ново «оръжие» в борба срещу стареенето  — уникалната

От 2006 до 2009 година хората на Faberlic засадиха около 100 хил. дървета в рамките на програмата «Зелени градове» под девиза: «За градове – дървета, за хората – кислород!»

През пролетта на 2011 година към Faberlic се присъединиха още 2 компании – Edelstar и Infinum, а през август 2012 година – компания Sengara. Вече всичко най-необходимо и приятно за дома и здравето може да бъде намерено при един Консултант!

През есента на 2012 година на Големия Международен Форум ние отпразнувахме своята 15 годишнина!

Faberlic днес – това са повече от 1 000 продукта и 30 патента, 700 000 Консултанти и повече от 5 милиона потребители в 24 държави, в които се продава нашата продукция и се развива бизнеса ни.

Главният тренд на развитието на Компанията през следващите 10 години ще е превръщането на Faberlic от парфюмено-козметична компания в начин на живот. Faberlic открива за себе си нови категории продукция – съдове, детски дрехи, чорапогащи, бельо, стоки за дома и здравето. В бъдеще към Faberlic ще бъдат добавени нови компании, които ще направят нашия бизнес още по-перспективен, а нашата продукция по-разнообразна.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

СЕРИЯ "Expert"-Салон за красота във вашия дом

СЕРИЯ "Expert" на ФАБЕРЛИК Салон за красота във вашия дом - бърза трансформация без пластична хирургия и процедури в салона!...

Archivo del blog

Etiquetas